کسب و کار اینترنتی

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ

ارز دیجیتال ایرانی

ارز دیجیتال ایرانی نمونه ی یک رمزارز ملی است. با گسترش و پیشرفت ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین دولت ها نیز به فکر انتشار رمزارزهای اختصاصی خود افتاده اند تا بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. مزایایی مانند کاهش هزینه ی تراکنش های داخلی و خارجی، شفافیت و… البته این نکته قابل توجه است که اگر دولت ها ارز دیجیتال خود را داشته باشند و و آن را کنترل کنند همچنان تمرکز زدایی و توزیع پذیری معنی خواهد داشت؟ به هر حال کشورهایی بودند که این پروژه را عملی کرده اند. کشور ونزوئلا رمزارز اختصاصی خود به نام پترو را به بازار عرضه کرد اما با شکست بدی مواجه شد. مردم و سازمان ها اعتمادی به رمزارز پترو نداشتند و استقبالی از آن صورت نپذیرفت. کشور چین اما از ماه آینده پنجاه درصد یارانه ی حمل و نقل کارمندان دولت را به شکل ارز دیجیتال ارائه خواهد کرد. باید دید استقبال از ارز دیجیتال ایرانی چگونه خواهد بود.

هدف ایجاد رمزارز ایرانی

مهم ترین دلیل استفاده ز ارزدیجیتال ایرانی مسئله ی تحریم هاست که نقش فلج کنده ای برای اقتصاد داشته اند. همانطور که می دانیم در دنیای ارزهای دیجیتال تبادلات و تراکنش ها بدون نظارت دولت ها، نهادها، سازمان ها و… صورت می گیرد. پرداخت ها و معاملات کاملا ناشناس هستند و طرفین با هویت مجهول تبادلاتشان را انجام می دهند. همین دو ویژگی به دولت های تحت تحریم مثل ایران این امکان را می دهد تا امور مالی بین المللی و دریافت ارز حاصل از فروش نفت را راحت تر انجام دهد و به اصطلاح تحریم ها را دور بزند. فایده ی بعدی ارز دیجیتال ایرانی این است که بانک هارا قادر می سازد با تعریف انواع قراردادهای هوشمند در این بستر به بهبود زیرساخت های مالی خود بپردازند.

ارزدیجیتال ملی IRRDC

ارز دیجیتال ایرانی (IRRDC ( IRan Rial Digital Currency روی بستر بلاک چین قرار دارد و بر صرافی غیر متمرکز بنا شده است.این ارز دیجیتال ملی طراحی شده در ایران امکان خرید و فروش بر مبنای ریال را دارد. همین ویژگی باعث می شود برای خرید و فروش آن هیچ ارزی از کشور خارج نشود. همچنین با خرید ارز IRRDC می توانید از طریق ایجاد حساب کاربری در تالار معاملات غیرمتمرکز Cryptoex وارد بازارهای بین المللی ارزدیجیتال شده و رمزارز IRRDC را با هر ارز دیجیتال دیگر مبادله کنید. حتی اگر هر نوع ارزدیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم یا انواع توکن را دارید در صرافی غیرمتمرکز یا همان تالار معاملات Cryptoex می توانید با کمترین هزینه و به صورت مستقیم IRRDC بخرید. سپس موجودی IRRDC خود را مستقیما در پنا آنلاین همین صرافی به ریال تبدیل کنید. و سپس مبلغ را از طریق شبکه ی بانکی شتاب دریافت کنید.

مزایای ارزدیجیتال IRRDC

  1. دریافت خدمات معامله گری حرفه ای با IRRDC
  2. خرید و فروش از طریق صرافی غیرمتمرکز آنلاین
  3. قابلیت معامله در بازارهای پولی بین المللی
  4. امکان بهره مندی از سرویس بات معامله گر هوشمند magic trader bot
  5. امکان بهره مندی از سرویس تولید سیگنال معاملاتی Crypto signal professional
  6. تسهیل روابط تجاری فراملی
  7. قابلیت ایجاد قرارداد هوشمند
  8. از میان برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی