کسب و کار اینترنتی

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است


ابتدا شما در سایت coinpot ثبت نام میکنید و یک حساب کیف پول موقت ایجاد میکنید.این کیف پول ارائه دهنده سایتهای جمع اوری ارزهای دیجیتال هست.و درآمد شما از سایتها مستقیم به این کیف پول منتقل میشود.


اما مراحل شروع کار به زبان ساده در 6 مرحله :
1-یک ایمیل داشته باشید
2-حساب coinpot خود را ایجاد کنید. (آموزش ساخت حساب)
3-کیف پول اصلی خود را بسازید.
4-در سایتهای معرفی شده عضو شوید. 
5-بعد از رسیدن به مقدار قابل برداشت، آن را برداشت کنید و به کیف پول منتقل کنید. (انتها مطلب)
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۰۰
Reza Jafari
شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ب.ظ

ایجاد حساب coinpot

 

 

CoinPot یک حساب وکیف پول واسط (میکرو والت) برای جمع آوری ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین،لایت کوین ،دوج کوین،دش و بیت کوین کش است که با رسیدن به حداقل برداشت هر یک از این ارزهای دیجیتال، می توان درخواست واریز به حساب و کیف پول دیجیتالی(والت) خود دهید.

به عبارتی ساده تر یک کیف پول واسطه است که از پنج ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , دوژکوین (داگ کوین/ دوج کوین) , لایت کوین و دش کوین پشتیبانی میکند یعنی شما میتوانید هم زمان چند نوع ارز دیجیتالی مختلف رو مدیریت کنید.

به تازگی نیز توکن رایگان نیز به محیط کاربری کوین پات اضافه شده که درهر بار claim در سایتها 3 توکن افزوده میشود که میتوانید این توکنها را به دیگر ارزها تبدیل نمایید

یک ویژگی خوب دیگه هم که دارد این است که می توان ارز ها رو به هم دیگه تبدیل کرد.با ما همراه باشید با ادامه مطلب و نحوه ساخت این کیف پول

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۳۳
Reza Jafari

سایت IranCoinMine اولین سایت داخلی استخراج ابری ارز دیجیتال دوج کوین می باشد که با سرمایه گذاری ارز Tether در این سایت بین 7.75 تا 12/25 درصد در ماه به سپرده های شما سود پرداخت میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۵۰
Reza Jafari
پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ

آموزش کسب بیت کوین رایگان از نرم افزار cryptotab - ماینینگ

فقط با داشتن یک کامپیوتر و با کمک این نرم افزار و روش بسیار ساده ای که در ادامه این مقاله به شما معرفی می کنیم ، بدون تخصص  و بدون سرمایه گذاری و رایگان می توانید از طریق استخراج ( ماینینگ ) واقعی بیتکوین به دلار درآمد کسب نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۴۴
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ب.ظ

باز کردن حساب دلاری Perfect Money

در این پست می خواهیم برای اولین بار از سوی ما، به معرفی یک کیف پول دلاری بپردازیم که شما از آن می توانید برای نگهداری دلارهای خود که از سایت های کسب درآمدی که دلار پرداخت می کنند، به دست آورده اید، استفاده کنید. سایت پرفکت مانی (Perfect Money) یک کیف پول و یک حساب بانکی اینترنتی است که از سایت های پر طرفدار در این زمینه به حساب می آید. این سایت در کنار سایت هایی همچون پی پال، پی زا و وب مانی و ... معمولا به کاربران اینترنتی به منظور کیف پولی برای نگهداری دلارهای خود پیشنهاد می شود. آسان بودن باز کردن حساب در سایت پرفکت مانی و کار با آن از مزایای مهم این سایت می باشد. همچنین از مزایای مهم دیگر آن، این است که این سایت بر عکس سایت هایی همچون پی پال به روی آ.ی.پ.ی ایران بسته نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۰۴
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

استفاده از نرم افزار 2Captcha و کسب دلار

در این پست اولین سایتی که در میان سایت های معرفی شده در اینجا، درآمد شما را به صورت دلار پرداخت می کند، معرفی خواهیم کرد. 2Captcha نام سایتی است که شما در آن می توانید با انجام کپتچا، درآمد کسب کنید. کپتچا به همان کدهای انسان شناسی که برای ورود به سایت های مختلف باید انجام دهید، می گویند. در این سایت، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کپتچاهایی که به شما می دهند را انجام دهید. کپتچاها در این سایت به دو صورت هستند. یا به صورت نوشتاری هستند که در این صورت شما باید کدی که در تصویر پیش روی خود می بینید را به صورت صحیح در کادر مربوطه وارد کنید و یا اینکه به صورت تصویری می باشند و در آن شما باید تصویرهای مناسبی که از شما خواسته شده است را انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۵۷
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ

کسب درآمد با اپلیکیشن مانامو - Manamo

اپلیکیشن مانامو Manamo چیست ؟

مانامو یک برنامه درآمدزا و یکی از اپلیکیشن های یادگیری زبان های خارجی است که توسط متخصصان شرکت همراه سامانه با به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی توسعه داده شده است.

برنامه مانامو این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا بتوانند از بین صدها محتوای ویدیویی و صوتی که بر اساس موقعیتها و شرایط مختلف دسته بندی شده است مکالمه مورد نیاز خود را جستجو کرده و با امکانات زیادی که در اختیار شما قرار میدهد به بهترین شکل استفاده نموده و زبان خود را تقویت کنید.

مانامو علاوه بر آموزش زبان، بستری را فراهم کرده است که کاربران در کنار یادگیری بتوانند جوایزی نقدی و غیر نقدی را نیز دریافت کرده و به کسب درآمد بپردازند.

سیستم درامدزایی این اپ شبیه اپلیکیشن کوین گرام که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کند می باشد. ولی کسب امتیاز در این برنامه راحت تر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۳
Reza Jafari

دریافت

 

               ثبت نام در سایت        

لینک ثبت نام :   http://moneybirds.org/?i=137765

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۱۰
Reza Jafari

صرافی چنجلی Changelly یک صرافی ارز دیجیتال شرکت MinerGate است که تا الان قدرتمند و مورد اطمینان در بین مردم بوده است و همچنین فرآیند خرید و فروش در این صرافی غیر متمرکز و کاملا خودکار است و نیازی به تایید هویت هم ندارد. شما در این صرافی با تبدیل ارزها به یکدیگر، ارزها را در کیف پول مخصوص خودشان دریافت می‌کنید و چیزی در کیف پول صرافی باقی نمی‌ماند تا خطر مسدود شدن را داشته باشد. همچنین این صرافی دارای بهترین نرخ کارمزد تبادل ارزهای دیجیتال در دنیا است. این اکسچنج با کارمزد 0.5 درصد، درخواست‌های تبدیل ارزهای دیجیتالی به یکدیگر را به صورت لحظه‌ای انجام می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۴۴
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ق.ظ

معرفی کیف پول Coinomi و آموزش ایجاد حساب در آن

 

اگر به تازگی دنبال یک کیف پول با امنیت بالا و کاربردی هستید،کیف پول کوینومی بهترین گزینه برای شماست.این کیف پول از ارزها و توکن های بسیار زیادی پشتیبانی می کند و دارای اکسچنج داخلی می باشد.coinomi در سال 2014 شروع به کار کرد که می توان آن را جزو قدیمی ترین کیف پول ها دانست.در حال حاضر هیچ گزارشی از هک شدن این کیف پول گزارش نشده،پس می توان نتبجه گرفت که امنیت بسیار بالایی دارد.در حال حاضر کیف پول کوینومی از 120 ارز مختلف پشتیبانی می کند و کاربران می توانند همه ارز های خود را در این کیف پول نگهداری کنند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۲۷
Reza Jafari