کسب و کار اینترنتی

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرح توجیهی احداث مزرعه پرورش و تکثیر عقرب

طرح توجیهی امروز درباره پرورش عقرب است که با نام های کژدم یا درازدُم (Scorpion) هم شناخته میشود. مراقب باشید که پرورش عقرب کسب و کاری تخصصی, پرخطر و پر سود است. فصل خرید عقرب از مهرماه تا اواسط اردیبهشت است.

پرورش عقرب و تولید زهر عقرب، پرورش عقرب سیاه در ایران، معرفی انواع عقرب ها، نحوه راه اندازی مزرعه پرورش عقرب پرورش عقرب، تکثیر و تولید مثل عقرب، سم گیری از عقرب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۵۴
Reza Jafari
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۲ ب.ظ

بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت‌ کوین

بیت کوین (Bitcoin) نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.

احتمالا این روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ بیت کوین چیزهایی شنیده باشید و در میان گشت‌وگذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطلبی درباره اینکه بیت کوین چیست و یا چطور می‌توانید بیت کوین رایگان به دست بیاورید، برخورد داشته‌اید.

بیت کوین ارز دیجیتال غیرمتمرکزی است که توسط مردم کنترل می‌شود.

اما جدا از بحث بیت کوین‌های رایگان که به هیچ وجه نقطه شروع جالبی برای آشنا شدن با چنین پدیده بزرگی نیست، در این مطلب قرار است این نوآوری اقتصادی را بشکافیم و آن را از نظر تمامی جنبه‌ها مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا در ادامه به تمامی سوالاتی که از بیت کوین در ذهن دارید، پاسخ دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۵۲
Reza Jafari
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۵ ب.ظ

اتریوم چیست؟ همه چیز درباره اتریوم + ویدئو

دنیایی بدون واسطه را تصور کنید. دنیایی که مردم به صورت مستقیم و بدون اینکه نیاز باشد به یکدیگر اعتماد کنند، به مبادله دارایی‌ها، عقد قرارداد و استفاده از خدمات می‌پردازند. برنامه‌هایی غیرمتمرکز که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شوند و هیچ‌کس نمی‌تواند در کار آن‌ها تداخل ایجاد کند. اتریوم اولین سیستمی بود که برای تحقق این آرمان پا به عرصه گذاشت.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۳۵
Reza Jafari
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ب.ظ

معرفی مونرو + ویدیو

امروز و در این پست به معرفی یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مهم یعنی مونرو پرداخته می شود. شما می توانید برای کسب مونرو به صورت رایگان، از سایت هایی که در این سایت معرفی شده اند، استفاده کنید. در این مقاله به مباحثی مانند تاریخچه مونرو، کارکرد آن، انجام تراکنش های آن، پروتکل های استفاده شده و همچنین قیمت آن پرداخته می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۲۰
Reza Jafari
پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۲ ب.ظ

آموزش نصب و راه اندازی کیف پول Trust Wallet

Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های معتبر،غیر متمرکز است که توسط باینانس خریداری شد و سپس با امکانات بیشتری، از جمله پشتیبانی از ارزهای بیشتر، قابلیت اکسچنج ، در اختیار عموم قرار گرفت. اگر قصد دارید در این کیف پول یک حساب داشته باشید و با آن کار کنید.کیف پول Trust Wallet تراست والت یک کیف پول محبوب مخصوص پلتفرم های اندروید و iOS است، که از توکن های اتریوم، ERC20 و ERC223 پشتیبانی می کند این کیف پول به شما امکان ارسال، دریافت و نگهداری از توکن های رمزارز را در بلاک چین اتریوم می دهد و برای ایردراپ ها خیلی خوب است. با ما همراه باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۵۲
Reza Jafari
پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ب.ظ

ایردراپ کیف پول تراست | Trust Wallet

کیف پول تراست | Trust Wallet که کیف پول رسمی بایننس می باشد، ایردراپی (پخش رایگان سکه) را برگزار نموده است که در آن قرار است، توکن اختصاصی بین کاربران توزیع نماید، در این ایردراپ به هر نفر تعداد 100 سکه TWT با ارزش تقریبی 10 دلار پرداخت می شود.

تعداد کل سکه های تراست والت 90 میلیارد بوده و کاربرد این توکن در کیف پول تراست، برای کاهش فی ترید DEX، استفاده در رای گیری ها و Dapp های درون کیف پول تراست می باشد، قیمت حقیقی و واقعی این سکه بعد از استارت معاملات آن مشخص خواهد شد.

🎁 پاداش : 100TWT ارزش 10$
👥 ارجاع : 100TWT ارزش 10$

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۷
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۰۹ ب.ظ

ایردراپ چیست؟ و روشهای کسب درآمد از ایردراپ

ایردراپ Airdrop چیست؟

ایردراپ در کریپتو (Airdrop (cryptocurrency به معنی توزیع رایگان توکن یا سکه ارز دیجیتالی به عنوان پاداش است. در واقع Airdrop نوعی تبلیغ برای به درست آوردن توجه و دنبال کنندگان برای یک بلاک چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود.

به تازگی این استراتژی به علت اثربخشی خوب و همچنین شیوه های تبلیغاتی ناخواسته و هرزنامه، به طور کلی به جامعه مجازی بزرگتر تبدیل شده است. به دلیل این شهرت، بسیاری از شبکه های اجتماعی، مخصوصا فیس بوک، اکنون مجاز به تبلیغ سکه های مختلف مجازی هستند.

اساساً دو روش اصلی برای معرفی Airdrop وجود دارد: ایردراپ هایی که به یکباره صورت می پذیرند و آنهایی که از پیش به کاربران اعلام می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۰۹
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ب.ظ

کسب درآمد بیت کوین از سایت فری بیت کوین FreeBitcoin

فری بیت کوین چیست؟ (freebitco.in)

فری بیت کوین FreeBitcoin یک سایت فاست معتبر و قدیمی است که با فشردن یک دکمه رول (ROLL) در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید. سایت FreeBitcoin بهترین فاست در کسب درآمد رایگان بیت کوین می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۵۹
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۹ ب.ظ

آموزش افتتاح حساب بیتکوین (Bitcoin Wallet)

حساب بیتکوین Blockchain بلاکچین یکی از کیف پول های معروف بیت کوین Bitcoin است و بجز بیت کوین ارزهای دیجیتال اتریوم Ether،بیت کوین کش Bitcoin Cash، استلار Stellar و جدیدا ارز USD Pax را هم اضافه کرده است.
این کیف پول دارای ایردراپ های پر سود است از این نوع میشه دریافت رایگان استلار را مثال زد و هر موقع ارزی را اضافه می کند به صورت رایگان مقداری را می توانید دریافت کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۹
Reza Jafari
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۱۱ ق.ظ

سایت free-ethereum اتریوم رایگان هر 1 ساعت

در سایت free-ethereum می توانید رایگان اتریوم برنده شوید. یک سایت مشابه فری بیتکوین شما مجبور به خرج کردن پولی نیستید، این سایت رایگان است و می توانید هر ساعت بیش از 200 دلار برنده شوید! بستگی شانس شما دارد. اگر عدد 10000 رول کنید 200 دلار برنده می شوید اما اگر می خواهید بیشتر برنده شوید می توانید Ethereum خود را در بخش Multiply سایت چند برابر کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۴:۱۱
Reza Jafari